Alla gör det

Jag var ute på fälten inatt. Vi har nyligen haft lite problem med boskapstjuvar så jag tog en sväng och kollade läget. Fantastiskt hur djurriket förändras om natten. Jag såg en liten get långt borta. Hon var inte med de andra getterna. Som den herre jag är var jag tvungen att kolla om allt var väl. Det var det. Jag kunde liksom inte stoppa mig själv. Jag får ligga hur mycket som helst, min fru, horan Maggan och min lilla dotter. Det är inte så att jag inte kan få, för det kan jag. Men den här geten. Hon ville ha mig, jag kände det på mig. Så jag hade älskog med en get inatt, under månskenet. Efteråt la jag mig på marken och betraktade stjärnorna. Min penis blev en blyg snigel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0