D.E.A.T.H

Ursäkta min lilla frånvaro, men jag har fått olyckliga besked. Det är nämligen så att min kära broder har dött. Jag var tvungen att ordna familjeaffärerna. Det är vansinnigt hur snabbt och plötsligt det hände. Han dog av en så kallad "förkylning". Ondskans sjukdom. Läkarna hade ingen chans. Man är helt oförsvarbar mot denna sjukdom. Den tar liv titt som tätt och förstör familjer. Det bisarra är att i Jerusalem har vi liksom riktigt duktiga och kompetenta läkare. I folkmun kallas denna sjukdom för Guds piss. Tydligen är det så att om man har varit en ond person så pissar gud på din själ vilket leder till sjukdomen. Så jag antar att brorsan "had it coming" som de säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0