En man har behov

Efter att min fru har gett mig sju barn så har hennes fitta oundvikligen blivit slapp. Det kan man inte göra någonting åt. Men inte ska jag behöva lida för det, eller hur? Det känns helt enkelt inte likadant när jag skinkar henne nuförtiden (inte för att vi gör det särskilt ofta heller). Jag snackade med grabbarna på marknaden om det här och de tipsade mig om hororna i stan. Det låter som en bra idé. Hororna hade tydligen förbättrat grabbarnas livskvalitet flera gånger om. Så därför har jag bestämt mig för att köpa mig ett ligg imorrn. Jag har bett frun att sköta båten ett tag medans jag knullar, och barnen får jobba några timmar extra på fältet. Det här kan nog funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0