Familjens dag

Ibland så fullkomligt älskar jag Jerusalem. Jag har ju fått turen att bo i en så vacker stad. Och jag vet, ibland klagar jag på Romarna för skatten och så, men Romarna är rätt så sjyssta egentligen. Ställer till med en massa aktiviteter för oss medborgare då och då. Det ska de ha kredd för! Vad sägs om morgondagen till exempel? En fin tillställning som passar hela familjen. Korsfästning med tema! Javisst, imorgon ska jag ta med ungarna och frugan till korsfästningen av 8 unga. Känner att jag har försummat familjen den senaste tiden, och nu är det dags att ge tillbaka. Imorgon ska vi packa ihop lite mat, dra upp till Golgata och se 8 yngligar som har våldtagit, mördat och stulit smått och gått korsfästas. Eventet är självklart sponsrat av våra Rabbis och Jerusalems Tempel. Ses vi där?

Kommentarer
Postat av: J

Haha! Jag fattar!

2008-08-14 @ 19:26:47
URL: http://tjajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0