Gårdagens eskapader och dagens utsugarvälde

Det var riktigt tajt igår, om ni förstår vad jag menar, hoho. Jag känner mig som en ny man. Vi höll på i hela tre minuter, och hon älskade det. Jag kommer definitivt att bli en stamkund hos Maggan. Nu till någonting seriöst. Dem här Romarna, vilka utsugare de är. Jag måste betala skatt för varje sak jag gör, så jävla jobbigt. Visst, landet har blivit bättre, vi har fått konstbevattning, rent vatten, avlopp och så, men ändå. De ser så jävla gay ut i sina "uniformer" med ditritade magmuskler och röda fjäderhattar. Ryktet går att alla Romerska soldater rumpknullar varandra om kvällarna i barrikaderna. Jag har känt det på mig, det är någonting homoerotiskt över Romerska soldater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0