Jag gillar rött

Blodet fullkomligen forsade. Jag var med och grävde hennes hål. Hon grät hela tiden, men jag slog henne med en sten så att hon slocknade. När hon vaknade var hon i ett hål med hals och huvud utstickandes. Vi applicerade ett vitt skynke, så att vi kunde se blodets röda färg bättre. Haha, hennes ansikte var helt deformerat efteråt. På vägen hem drog jag en sväng till Maggan. Väl hemma så var maten inte klar så jag daskade till frugan rejält. Tror nog att jag fått ut aggressioner så att det räcker en vecka nu. Annars då? Det går bra på marknaden. Jag tror att Romaren som håller koll på min del av marknaden gillar mig. På ett bögigt sätt. Ska spela det kortet och skippa lite skatteinbetalningar. Jo fan hörrni, vinden verkar ha vänt.

Kommentarer
Postat av: Trappa upp det

Nånsin funderat på att ligga med Romaren och få fler förmåner?

2008-08-13 @ 11:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0