Sjukt pepp

Gissa vad jag ska göra imorgon? Festligheter! Det är stening på gång i stortorget. Klockan 08.08 imorgon så är alla stadens män inbjudna (helt gratis) till en stening av en liten flicka. Hon blev våldtagen av en gift man och inte fan kan man bli det. Nu ska hon få sitt straff den lilla horan, hon som går och smutsar ner vår mark. Jag har fantiserat om morgondagen sen jag vaknade. Man kan inte bara smutsa ner vårat samhälle så som hon har gjort och hon måste få sitt straff - och tro mig, straffet kommer att fortsätta i oändlighet i efterlivet. Jag ska hitta en sten som är vass och slänga den på hennes 12 åriga huvud med glädje. Jag hoppas att hon kommer lida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0